Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDN)

Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDN) merupakan organisasi pemungut cukai yang terulung sedang mencari individu yang profesional, dinamik, kreatif dan bermotivasi untuk menyertai Kumpulan Pengurusan LHDN yang berdedikasi.

1. Pegawai Eksekutif (Perundangan) Gred 41
2. Pegawai Eksekutif (Keselamatan) Gred 41
3. Penolong Pegawai Eksekutif (Keselamatan) Gred 31
4. Penolong Pegawai Eksekutif (Penaksiran) Gred 31
5. Penolong Pegawai Eksekutif (Perakaunan) Gred 31
6. Penolong Pegawai Eksekutif (Kesetiausahaan) Gred 31
7. Pembantu Tadbir (Kesetiausahaan) Gred 21

CARA MEMOHON
Permohonan dari calon-calon luar LHDNM (termasuk yang sedang berkhidmat dengan Kerajaan) hendaklah dibuat melalui Laman Web JobsMalaysia (Kementerian Sumber Manusia) di http://www.jobsmalaysia.gov.my .

Permohonan dari calon-calon pegawai LHDNM yang masih berkhidmat (bertaraf Tetap, Kontrak dan Sambilan) hendaklah dibuat melalui sistem yang boleh dicapai melalui URL http://kerjaya.hasil.gov.my/eKerjaya .

Semua permohonan tidak perlu dicetak/di pos ke LHDNM.Setiap pemohon hanya boleh memohon Satu (1) jawatan sahaja.Nama calon-calon yang berjaya dipanggil menghadiri temu duga akan dipamerkan di Laman Web LHDNM dan akan dimaklumkan melalui surat. Pemohon juga digalakkan sentiasa menyemak melalui Laman Web LHDNM untuk mengetahui maklumat berkenaan.

TARIKH TUTUP PERMOHONAN : 10 Februari 2011

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

Salam.. Pengumuman penting

Kepada kawan yg setia kepada technician malaya nie. Blog ini dalam pembaikan.. korang bleh pergi ke laman web baru nie. infomation tetap sama.. terima kasih..

http://myweb.hostpaw.com/lepark/

Ku tahu dirimu dimana

Masa-Tarikh


RADIO ONLINE

DesaFM Flash Player