Perbadanan Produktiviti Malaysia (MPC)

Perbadanan Produktiviti Malaysia (MPC) ingin mempelawa Warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan berikut:

1. Pegawai Perunding (Gred E41)

KLIK DI SINI UNTUK IKLAN JAWATAN

KLIK DI SINI UNTUK BORANG PERMOHONAN

CARA MEMOHON:

  1. Permohonan hendaklah dibuat dengan menggunakan Borang Permohonan Jawatan MPC, yang boleh didapati daripada Bahagian Pengurusan Sumber Manusia, Perbadanan Produktiviti Malaysia (MPC), Peti Surat 64, Jalan Sultan, 46904 Petaling Jaya dan di semua pejabat-pejabat Wilayah MPC (Kepala Batas, Pulau Pinang; Johor Bahru, Johor; Kuantan, Pahang; Kota Bharu, Kelantan; Kuala Terengganu, Terengganu; Kota Kinabalu, Sabah; dan Kuching, Sarawak) dengan datang sendiri atau mengirim sampul surat berukuran 25cm x 16cm bersetem 80 sen dan beralamat sendiri.
  2. Pegawai-pegawai yang sedang berkhidmat dengan Kerajaan atau Badan-Badan Berkanun/ Kuasa-Kuasa Tempatan hendaklah menyalurkan permohonan melalui ketua Jabatan masing-masing.
  3. Borang permohonan juga boleh diperolehi dari laman web rasmi MPC di alamat berikut : www.mpc.gov.my
  4. Borang permohonan yang telah diisi dengan lengkap hendaklah dimajukan kepada : Ketua Pengarah, Perbadanan Produktiviti Malaysia (MPC), Peti Surat 64, Jalan Sultan, 46904 Petaling Jaya, Selangor Darul Ehsan. Tarikh tutup permohonan adalah pada atau sebelum 11 Mac 2011.
Tarikh Tutup Permohonan : 11 Mac 2011

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

Salam.. Pengumuman penting

Kepada kawan yg setia kepada technician malaya nie. Blog ini dalam pembaikan.. korang bleh pergi ke laman web baru nie. infomation tetap sama.. terima kasih..

http://myweb.hostpaw.com/lepark/

Ku tahu dirimu dimana

Masa-Tarikh


RADIO ONLINE

DesaFM Flash Player